Yasmin5555 karnım ortasından geçen, yukarıdan aşağı kahverengi çizgi mi? O gebelikte haftalar ilerledikçe belirginleşiyor. Benim de var çok aşırı belirgin değil ama yine de var. Doğumdan sonra geçiyor o çatlak değil. Linea nigra yazın google dan normal o, gececek.
Normal catlaklar icin burda genelde 35den sonra birden ortaya çıkanlar olmuş, vücut yapınıza göre değişir tabi.