Yaprakdokumusever 2.de kendiliğinden hamile kalan varmı bende bunu merak ediyorum doktor sezaryen olduğum için 6 ay korun dedi ama zaten olmuyo bilemedim napsam
Huzurmelegim_28 Yaprakdokumusever benim yengem kendiliğinden kaldı biri 6aylık bebel diğeri şuan 3aylık karnında nasipse olur
Rose91 Hillss tüp bebekle 5.gün embriyosuydu ilk denemede tuttu 14 haftaligim❤️🔥❤️🔥❤️🔥Darısı size inş🙏🏻