fundaasell Kızlar merhaba 😊 detaylı ultrason zamanı gelmişti gittim bakıldı her şeyine. Kalpte delik ve böbrek kanalında genişlik varmış. Sizce geçer mi bebek büyüyüp geliştikçe? Çok stres yapıyorum
zllcnlky fundaasell görümceme gebeliginde demişlerdi kalpte delik var diye. Ama geçti sonradan, kızı şimdi 5 yaşında sağlıklı maşallahı var. Korkmayın, sizinkide geçer inşallah
Mutlu_damla fundaasell anne karnındaki bebeklerde zaten kalpte delik oluyormuş sonradan kapanıyor muş. Fetal eko cektirmistim Dr öyle demişti canım. Dr unun yönlendirmesiyle çocuk kardiyolojiye görün istersen 2 3 hafta sonra filan olur herhalde
Ysmmmnn fundaasell bebeklerde kalpte delik genelde oluyor ve büyük kısmı kapanıyor ama böbreği bilmyrm
fundaasell Mutlu_damla ben sonucumu doktoruma gosteremedim halen, o yüzden strestliyim sanırım. Takip mi yapıyor çocuk kardiyoloji
[silindi] Canim benim kalbim de delik vardi bende detaylida özellikle sordum kalbinde delik var mi diye dr da her bebegin anne karnında da kalbin de delik olur doğduktan sonra kapanır doğduktan sonra kapanıp kapanmadigin dr götürürsün demişti