esleminannesi_ https://resimyukle.io/r/eTaUcUAZ6y kizlar yeni acile gittim idrarında şeker var doktoruna de dedi başka da bisey demedi cokmu yüksek +++ nedemek ?
Mom0891 esleminannesi_ Canım normalde idrarda glukoz bulunmaz.Kan şekeriniz kaç?? Kan şekeri aşırı yükseldiğinde glukoz idrarla atılmaya başlıyor.
suslubocu esleminannesi_ normalde idrarda glukoz bulunmaz ama gebelerde bulunur. Korkmanıza gerek yok kandaki glukoz değeri normalse
Mom0891 esleminannesi_ Böbrek eşiğinden dolayı gebelikte idrarda glukoz görülebilir.Gebelik dısında görülmez.Ama gebelikte idrarda glukoz bulunması illa gebelikte şeker varlığı olarak tanımlanmaz korkmayın🌸
Derya199119 İlk defa görüyorum canım idrarda şeker çıktığını keşke bilgim olsa da yardımcı olabilsem 😩
Kuben esleminannesi_ Kanda glukoz miktarınıza bakıldı mı sadece idrarda mı bakıldı. Kanda glukoz yükselince idrardan atılıyor
suslubocu Mom0891 kan glukoz değeri normal değilse zaten sıkıntı var o herkeste öyle.Gebelerde kan değeri normalken idrarda glukoz olabilir olmaz değil yani. Yazdığınızdan illaki bir sorun varmış gibi anlam çıkıyor da o yüzden dedim
esleminannesi_ Canlarım sağolun yazmışsınız doktorumla konuştum geçen geldiğinde de çocuk iriydi biraz dedi şeker varmış diyet yapacam aç tok kan şekerine bakilacakmis falan oyle yazmış gebelik şekeri olduğunun gostergesiymis idrarda çıkması