duygulilom Kızlar yürürken ciddi anlamda bacaklarım ayrık yürüyorum acıdan ve ağrıdan 1 haftadır böyle. Rahimim çıkacakmış gibi hissediyorum. Bebeğin ters olmasından dolayımı böyle acaba yaşayan varmı 33 haftalığım
[silindi] duygulilom Aynen öyle bebeğim makat geliş şuan ve çıkacak gibi hissediyorum ki doktorumda böyle hissetmen çok normal dedi. Bebek alta baskı uyguladığı için. Doğuracağım sanıyorum 😀😀
duygulilom Yaa valla herkeste farklı oluyormuş bacaklarım birleşik yürüyemiyorum penguen oldum iyice normal bir durummu anlamadım