Senaz_1 Herkes Sezaryen için korkunç hikayeler anlatıyor çok korkuyorum bebeğim iri bebek mecbur sezaryen olacağım keyiften değil gerçekten anlattıkları kadar var mı 🤦🏻♀️
Hulyaaaa Senaz_1 Öncelikle bebegibiz kaç kilo ? Sezeryan dan hiç korkma ben spinal oldum gayaet rahattı sadece ilk ayağa kalkarken ağrı oluyor oda normal cnm dikislerden yani
Sedakbyk Senaz_1 korkucak bisey yok,epidural sezaryan oldum sadece ilk ayaga kalkma biraz zor sonrasinda bol bol yuruyus yaparsaniz geciyor zaten,12 gun sonra tekrar sezaryan olucam..
Atesbeyinannesi Senaz_1 sakın moralini bozma herkese de kulaklarını kapat. Ben 17 gün önce sezaryen doğum yaptım ve kendimi hep normal de olsa sezaryen da olsa çok güzel geçecek diye motive ettim öyle de oldu 🥰 profilime gir oku istersen hikayemi sakın kendini üzme germe hep motive et 🥰
Burcucem10 Atesbeyinannesi bende dün oldum sadece 3 kilom gitmiş bugün tartıldım sizin kaç günde gitti kilolarınız hala 5-6 aylık hamile gibiyim çok moralim bozuluyor gitmicek diye
dilaraRecep fatmArslan06 ben dogum yapali 36 gun oluyor hiç birşey acitmadi canimi o bastirdiklari kadar beni 1 saat arayla bastiriyorlardi onlar bastirdiktan sonra diyer 1 saat gelcek die korkudan uyuyamaz olmusdum yemin ederim yaa 🤣 ama geçti o gunler şükür 3 saniye sürmeyen birşey ama acıtmıştı benim canımı inanki 😔
ozlemsatilmaz fatmArslan06 benim aklımdan çıkmayan tek şey karnıma bastırmaları 🥺 cuma günü tekrar sezeryan olucam ve beni yine korkutan tek şey o
Atesbeyinannesi Burcucem10 aynen benim de öyleydi hatta oğlum 5 günlükken sağlık ocağına kontrole gitmiştim sadece 3 kilo gitmiş gördüm şok olmuştum sonra 11 günlükken gittiğimde toplamda 11 kilo verdiğimi gördüm şimdi de hala kilo veriyorum ama 3 4 aydan önce eski kiloma kavuşacağımı sanmıyorum az sabır 😬🥰