Glcntn Elbruzebru benim ilk gebeliğim ben hissediyorum doktora sordum bebek hareketi dedi . Benim 15+3 ama bi kaç gün önden gidiyoruz ondan sanırım . İlk febeliklerde 20 den sonra tam hissediliyormuş çok hafif zaten sola yattığımda oluyor genelde
Yeni-anne4-02 Elbruzebru ben 17. Haftada hissettim ilk düzensiz ve azdı şimdi 27 haftalık olduk tabi içerse dans ediyor 😄
Hiraumut Elbruzebru Canım çok erken Bnm de ilk gebelik 20. Haftada hissettim. Bende senin gibi çok korkmuştum ama korkma senin ki daha çok erken hissedersin cnm.🤗
mommy2 Elbruzebru canım 15 çok erken. Ben 16 da hissettim gerçi ama 20ye kadar hissetmemek çok normalmiş
Mavi34 Elbruzebru panik yapma erken daha benim 2.gebelik 16 haftada hisler başladı ama uzanmış elim karnında beklerken çok cılız kılıftılar hissederek basladim 19 20.haftalarda belirginleşti