Kbraevaa Merhaba arkadaşlar 11 haftalık gebeyim rahim ağzında arada sırada iğne batma hissi oluyor normal midir acaba ?
Kbraevaa 373437 nette okudum aslında normal diyor ama insanın içi yine de rahat etmiyor sizlere de sormak danışmak istedim 🙏🏻
373437 Kbraevaa evet insan korkuyor ister istemez doktor falan normal dedi ama tabi kişiden kişiye değişebiliyor .inşallah birşey olmaz zannetmiyorum ama