dilancetinnn Ben bugün ilk defa kullandım günde bir kez tok karınla bir kapak kadar . Ama sürekli tekrarlamayın alışkanlık yapar
Momy11 Demetslt magnezi calsieden kötü olamaz diye düşünüyorum beterin beteri var mecbur buna kaldım 🤭
dilancetinnn Momy11 valla kaç gündür sancım var diyordum doğuracam sanıyordum gazım Bile çıkmıyordu bunu içtim hem gazımı çıkardım hem tuvalete gittim hemde sancım kalmadı tadı çok güzel şekerli zaten kabızlık hamilelikte iyi olmadığın söyledi doktorum