Hayaliine düşük, ölü doğum, bebeği herhangi bir sebeple kaybetme gibi durumlarda anne adayının psikolojik bunalıma girmesi çok normal üstüne bir de eşinizin tavrı sizi bu hale getirmiş. Sana verebileceğim tavsiye önce sakin ol ve kendine zarar verme gibi bir saçmalıktan vazgeç. Emin ol bu içinde bulunduğun psikoloji zamanla geçecek hafifleyecek daha iyi olacaksın. Eşin dengesizlik yapmış normalde de böyle midir yoksa çocuğunu kaybetti diye mi böyle şuursuz konuştu?