Hanimlar 30+3 haftalıgim normalde ama önden gidiyor gelişimi dedi doktor Şafak hastanesi ayşin hanima gidiyordum ama artik gül hanima gitmek istiyorum 33 haftalik iken gitsem bir sorun olur mu bakar mi yani birde randevu sistemi nasıl oluyor bilen ve gül hanıma gidenler yorum yapabilir mi?