Ferrum hausman ve decavit vermişti 30haftadan itibaren kus kus bıraktım ya. Kan ilacı mahvetti beni.atesimi çıkardı.kabiz etti. insan der yan etki yapıyor. Ödem ağrı yetmiyor gibi çok açtim doymuyordum yediğimi de çıkarmak moralimi bozdu.gece içerim kan hapimi. Hemşirem doğumda çok kan kaybetcen iç ihmal etme demisti anemim var.