Minik0222 Şubat anneleri bebişlerin cinsiyetlerini öğrenebildiniz mi? Bizim doktorumuz henüz net oluşmamış, birşey söylemek istemiyorum dedi. Sizlerde durumlar ne ☺️
nlycltk Minik0222 dün gittik 12+3 dü uyuyordu uyanmadı bi türlü dönemedi göremedi doktor artık Eylül 11 de gidicez kontrole o zaman öğreniriz 🤗
Minik0222 nlycltk ahh şu nazlı bebekler 🤦🏼♀️ Bizimki 14+5 bugün gittik ultrasonda boylu boyunca uzanmıştı. Bir türlü göstermedi. Bakalım bizde ne zaman öğrenicez.
nlycltk Minik0222 evet merakta bırakıyorlar bizi doğrusu ben hiç merak etmiyorum içimden kız erkek nedense hiç doğmuyor ama eşim fena benim 😂😂 artık gittiğimizde 16+3 olcak o zamana belli olcakmı bakalım 😂