nlycltk benimde bir kaybım var o yüzden çok stresli geçiriyorum hamileliği 😔 sabırlı olmak randevumu beklemek istiyorum ama dayanamıyorum da ☺️ 26 sı benimde randevum daha var. Keşke 1 ay yapmasaydım iki randevu aramı bayram öncesne alsaydım 😅 bu akşam kadın doğumun aciline gitmeyi düşünüyorum bakıyolardır acilden girişte umarım