Lavinlia Aysebal6 merhaba benim de 9+0 ama 18 şubat gözüküyor sizin sezeryan mı olacak acaba neden ocak sonu da olabilir dediler acaba
nlycltk kızlar bugün sağ kasığımda bebeğin oldu yerde batmalar oluyor ara ara sizde de oldu mu hiç korkuyorum bişey mi var diye
minnakannesi1 nlycltk bende de oluyor benim 2. Gebeliğim sezeryan dikislerim ve sağ kasigim fazla ayakta kalınca ağrıyor doktor ilk 3 ay son 3 ay normal dedi