Adapte34 aynen erkekler erken hissediliyor dediğim gibi ben oğullarımı hep erken hissettim bide kızım olucak nasipse hala bişey hissetmiyorum 🤗 cinsiyetiniz muhtemelen erkektir hamileliginizi yeni öğrendiğinde kasığında pıt pıt diye bı kalp atışı gibi bişey olurmuydu🤭