Selam kızlar. 38+4. Günümüze yani 30 Temmuza doktorumuz sezeryan için gün verdi. Sebebi bebeğimizin iri oluşu, hem boy hem de kilo açısından. Normal doğumu beklesen de iyice irileşeceğinden dolayı yine sezeryana alırım dedi. Ben normal ya da sezeryan ayırt eden anne değilim, bebeğim sağlıkla geldikten sonra. Ama çevrenin sezwryana karşı canavar bakışı beni deli ediyor. Sezeryan olupta pişman olmayan ve tabuları yıkanlar varmı?