Hemdertbiri Aslında mimijumi istiyorum fakat hiç bir yerde stokta yok. Yenidoğan biberon hangisini alsam acaba 👧
zllcnlky Hemdertbiri ablam 2 çocuğunda lansinoh kullandı, 160 ml pp olandan, şansa ikisi de tuttu. Hem emiyorlar hem biberon. Bende aynısından aldım inşallah benimki de sever.
Hemdertbiri zllcnlky avent düşünüyordum yüksek oranda ama şimdi baya vazgeçtim bende lansinoh düşünüyorum hayırlısı bakalım 🥳
zllcnlky Hemdertbiri benim gorumcem avent almış cam biberon, ama onun kızı tutmamış. Normalde o da cok öneriliyor aslında. Biraz şans, bebislere bağlı bakalım yaşayıp göreceğiz 🤗