sultanc Hanımlar merhaba. BEN BEBEKKEN bir kalo ameliyatı geçirdim bir doktor doğumun riskli olabileceğini söyledi biraz canım sıkıldı. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda yad Amelihat geçirip başarılı doğum hikayesi olan yardımcı olursanız çok sevinirim
bebegimizibekliyoruz1 sultanc annemin evlendikten sonra ortaya çıkmış kalp hastalığı iki kardeşiz biz ablamı doğurduktan sonra doktorlar bir daha hamile kalma bebeğin de sen de masada kalırsın demiş annem yine de hamile kalmış bana hamileyken beyin kanaması geçirmiş 7 8 aylıkken beni sezeryanla 9.ayda almışlar ve benden sonra tekrar kalp ameliyatı oldu
tcasl sultanc benimde kalbimin etrafı sıvı toplamış bakalım doğuma kadar gecicek mi henüz bişey demedi doktor 🤷