Hanımlar merhaba, ben geçen hafta ctesi keseyi gördüm şükür henüz bebek yoktu. Dün sağlık ocağında bazı değerlere bakıldı beta da var, ctesi 6000 civarıydı, pazartesi 9500 çıkmış, 2 kat artış olmamış. Kese gördükten sonra önemi yok dmi bunun? Kafam karıştığı için sormak istedim