Dicle
Merhabalar 22 haftalik hamileyim hamileligim sıkıntılı geçiyor 4.aya kadar kustum ve panik atak krizleri gecirdim sonra rahatlasim kusmalarim gecti iyiydim.şimdi bogaz reflüsü diye bisey çıktı yediklerim bogazimda kaliyor panik atagim yine basladi cok korkuyorum bebegimi besliyemiycem diye boğazımda balgam gibi bisey var surekli ne olur yardim edin psikolojim çok kötü