Kızlar 28+5 günlük 7 aya girdim 3 gündür ayaklarım balon gibi bacağıma doğru şişti uyuşuk doktor hemogram testi istedi trombosit düşük dedi sürekli kan takibi istedi tansiyonun çıkarsa bebeğin hareketinde azalma olursa hemen gel dedi benim gibi olan varmı hiçbir bilgim yok bu konuda stres yapıyorum