Bugün tam 34 haftalik oldum ilk defa nst ye girdim 5 dakikada bir %70 %80 küsürlerde sancım çıktı doktorum ilkten çatı dedi sonra tetiklemeyelim dedi bayramdan sonra çatı yapalım dedi bayramdan sonra 36 37 gibi doğar dedi sizin bu zamanlarda sanciniz çıktımı kızlar