Burada açtığınız her postu okudum sayenizde birçok şeyi sizlerin tecrübelerini okuyarak bilgi sahibi olmuş oldum. Şimdi hepinizin yazacağı en ufak bi yoruma ihtiyacım var, 26 haftalık hamileyim 4 gündür bebeğimin hareketlerini hissetmiyordum bugün doktor muayenesine geldim nst de 2 tane sancım çıktı ve rahim ağzım 26 mm olmuş doktorum hemen yatış verdi. Başına böyle bi durum gelen var mı lütfen yazacağınız en ufak yoruma ihtiyacım var.