_biranneadayi busracekerr yapacak başka bir şey yok. Ben de aynı şekildeyim çünkü. Çaresi yok bırakcaksın o akacak
Hsbsk busracekerr aynen bende. Camasirlarim da yıprandı kendime 2 3 paket yeni camasir aldim kullanmıyorum doğumdan sonra dedim. Zaten evde sürekli bi camasir yıkanıyor iyice eskisin atıcam hepsini
zllcnlky busracekerr günlük ped kullanıyordum, sağlıksız diye bıraktım ama dışarı çıkarken mecbur kullanıyorum. Bir sürü çamaşır aldım mecburen sürekli değiştiriyorum yıkanıyor. hamileligimdeki sevmedigim tek şey diyebilirim.
GLshkrasln Selin3406 bende kendime günlük ped aldım ama o da sagliksizmis diye bir post okuyunca kullanmayı bırakmıştım 😑
Liyuzamom Selin3406 Bende kullanıyordum ama enfeksiyon riskini artırıyormuş diye okumuştum bi yerde. O yüzden bıraktım.
Seda_nrr busracekerr ben bide üstüne fitil kullanıyorum akıntı ilaçlı oluyor ilk elimde sonra makinada yıkıyorum 😂 yetişmiyorda yıkamayla.Havlu kağıt koyayım diyorum yaz geldiğinden beri su gibi olup terlediğim için bide peçetede parçalanıyor onuda atıyorum çaresi yok galiba 🤷🏼♀️