Merhaba benim daha 3 haftam vardı kontor zamanı gittim birde baktım ertesi gün doktorum acilen Doğum zamanı gelmiş benim çok gezmemden dolayı 36-2 ken geldi ve dıkkat edin sezaryenla oldu şükür iyiyiz bol bol su için yemenize içmenize yürüyüşünüze dikkat edin etrafınızdakileri karıştırmayın bana herkes çok karıştı ve o ameliyata aglarak girdim çok gergindim oğlum için iyi olmam lagzım 👼🏻