Arkadaşlar merhaba 7 haftalık gebeyim keseyi gördüm ama bebeği ve kalp atışını görmeye cuma günü gidecem.
Yaklaşık 9 gündür kahverengi lekelenmem geliyor peçeteye sildikce yada çamaşırima peçete koyunca fark ediyorum geldiğini
Tüp bebek ile hamile kaldım ptogestan fitil ve iğne kullanıyorum bu şekilde olup da sağlıklı gebelik yaşayan var mı çok korkuyorum