Hilkatkaradagli Geçen hafta tam bugün doğum yaptım canım🌸 39+2ydim normal doğum ile dünyaya geldi oğluşum🐣 Valla normalde geleceği yoktu ama ben normal istediğim için son muayenemde doktorum zar sıyırma işlemi ile doğumu tetikledi. Eve geldiğim gibi sancılarım başladı azar azar sonra nişanım geldi gece de yatış yaptık, ertesi gün de doğum oldu💙