curcun eğer belinde ve kasiklarinda aynı anda yüksek sancı hissediyorsan isalmis gibi adet gibi , bebisin öne doğru toplanıyorsa o sancı sırasında doğum başlamış demektir.. zaten gittikçe sıkılaşır ve şiddetlenir sen onu fark edersin ama 5 dakikaya düşmesini bekleme.. demişti ebe. Bende sana diyim :) kontrol amaçlı git istersen günün dolmadiysa suni sanciyi reddedebilirsin.