kbratrkylmz benim bildiğim bebek ihtiyacı olan herşeyi annesinden karşılar. Yani o sizin depolardan besleniyor, ordan çekiyor herşeyi zaten. Tabi düzenli ve sağlıklı beslenmek bebeğin gelişimi ve ikinizin sağlığı için önemli. Muhtemelen şimdi hızlı kilo da alirsiniz. Siz elinizden geldiğince sağlıklı beslenmeye çalışın. Kontrollerde doktorunuz bi sorun olursa yonlendirir zaten.
biraz uc bi ornek olabilir ama, Benim bir yakınım hiç süt yoğurt tüketmemiş mesela, bebek sağlıklı, kalsiyumu annesinin depolardan almış, ama annesinin dişleri dökülüyor şuan. Çünkü kendisi desteksiz kalmış.
Arada canım çekince bende dışardan yiyorum tabi, abur cubur da yiyorum canım isterse ama herşeyin fazlası zarar