Seryy ya ben bunu diyecekler diye hiç yaptırmadım bile inan. Çevremde kim bu testi yaptırdıysa down sendromlu dediler. En yakın arkadaşıma da söylediler, doğum yapana kadar hayatı berbat oldu ağlamaktan psikolojisi bozuldu. Ama doğduğunda gördük ki gayet sağlıklı akıllı bi çocuktu. Bunlara inanma lütfen. Şimdi çok etkili olmayacak biliyorum yine üzeceksin kendini ama gerçekten bu testler hep yanılıyor çünkü çok erken kimse bilemez o karnındaki çocuğu.
“Rahimlerdekini ancak Allah bilir (LokmanSuresi 34. Ayet)”
Rabbine bırak kendini yıpratma ne olursa olsun hamilesin. Onu düşün. Allah korktuğundan emin kılsın. İnşallah inşallah sağ salim sağlıklı akıllı şekilde doğar🌸💕