Pinarhaniimm Melisa35 bende girmedim ilk oğlumda girmiştim ama bunda haftası yetişmedi ayrıca fiyatlar o kadar artmışki alt tarafı ultrasonla bakacaklar 500 den başlıyor.
MinikMucizem23 Melisa35 Herkesin bebeği kendine özel girmeyince sıkıntı olmadı diye düşünmemek lazım ayrıntılı ultrasonda bebekle ilgili tüm detaylar görünüyor kalbinden böbreklerine damarlarına cinsiyetine suyuna plesantasına kadar kesinlikle girilmeli bence 🌺
Kbrpsygt Melisa35 henüz 31 haftalığız canım doktor imza aldı aslında yaptırsam mı diyede kafamda soru işareti kalmadı değil ama yaptırmadık umarım bi sıkıntı çıkmaz
Basceldan Pinarhaniimm alt tarafi usg ile bakicaklar cok dogru insani asiyor para ama o detaylidaaa hersey cikippp onaaa gore yol aliyolar yaptirilmasi gereken en onemli usg
Yagmur29 Bende yaptırmadım detaylı bakılınca mutlaka bişey bulup canını sıkıyorlar doğana kadar onun stresiyle yaşıyorsun inşallah hepsi sağlıcakla gelir
Addile Ben girdiğimi sanıyordum ama bende girmemişim büyük ultrasonda 10 dk felan bakmıştı bi dr kadın dogumcu göndermişti. Geçen farklı bi dr a gittim dedi o detaylı ultrason degil perinatoloji uzmanı bakmalıydı 🤷🏻♀️