Aaaa cok şaşırdım ne kadar cok sikayet varmış ben bütün takibimi orda yaptım bikac yere daha yazdim hatta doğumumu da orda yaptim necati beye gidiyordum. Cok memnun kaldım ilgi alaka cok iyiydi (ameliyathanede hemsirenin birinin telefonunu cihazlarin yaninda sarja takmasi disinda🤣)