Herkesim doğum hikayesi kendine özeldir ancak belki birilerini motive eder diye yazmak istedim..
gebeliğimin en başından beri istedim vajinal doğumdu, gebelik takiplerine en başta prof.a gidiyordum ancak geçmişte hemoroid ameliyatı olduğum için vajinal doğum yapamayacağımı, desteklemediğini söyledi.. hemen doktor değişikliği yaptım. Hamileliğim çok şükür sorunsuz geçti, ofis ortamında çalışıyordum masa başı, çokta hareket edemedim doğrusu. Bazı akşamlar kısa yürüyüşler yaptım o kadar.. son haftaya girdiğimizde doktorum bebeğin çok iri olmadığını gününü birkaç gün geçirmesini bekleyebileceğimizi söyledi. Perşembe günü son kontrolümüz vardı, gidişata göre karar verilecekti ki salı akşamı evde eşimi beklerken farklı bir şeyler olduğunu hissettim. Adet ağrısı gibi bir ağrı oluyordu kasıklarımda, eşim işten geldi, yemek yedik, ağrıyı takip ettiğimde yarım saatte bir oluyordu. Akşamın ilerleyen saatlerinde 25 dk / 20 dk diye düştü, sakin kalmak en önemlisi bence, sancımı evde çekmek istiyordum. Eşim uyudu, duşa girdim, bütün gece kendimi dinledim, süre yavaş yavaş azaldı. Gece 03.30 da akıntı hissettim, hafif kırmızımsı pembemsi az bi akıntı vardı hemen internetten baktım nişan gelmesiymiş.. ona rağmen evde kalmaya devam ettim. Nişan gelmesinden sonra 24 saatimiz vardı doğum için çünkü.. sabah 6.30 a kadar evde sabrettim. Sancılar artık 7-8 dk ya düşmüştü. Hastaneye gittiğimizde 2 cm açılmam vardı. Ordan sonrası hızlı ilerledi. Suyumu doktorum patlattı. Saat 11 de oğlumuza kavuştuk.. çok kolay değil ama kendimi hep yapan nasıl yapıyor diye motive ettim. Çünkü bizim vücudumuz buna uygun yaratılmıştı. Şimdi oğlum 13 günlük. Herkese güzel doğumlar dilerim. Korkmayın.