Mom653 Kızlar dün lekelenmem oldu hastaneye geldim bu sabahda yatış verdiler plesenta assagida dediler bebeğim iyi sağlıklı dua edermisiniz kanamam dursun dualariniza ihtiyacım var (rabbim saglikla kucaklarimizi doldursun inşallah)🤲🤲
Kbrpsygt Mom653 sen ve bebeğin çok çok iyi olursunuz sağlığınıza kavuşursunuz inşAllah Rabbim hayırla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻
Ezgihrcnn Mom653 Allahım yardım etsin canım o haftalarda banada aynı teşhis konuldu şimdi 27 haftayız yukarıya çıkmaya başlamış. Rabbim sanada yaşatsın bu mutluluğu 🙏🏻 Canını sıkma ve hep güzel düşün güzel olsun ben bunun gücüne çok inanıyorum GEÇECEK