Kubra2012 Sözde bugün gelecekti ama gelmedi kızım 3 gün önce 100 lere vuran sancı 20 lerde kaldı şok oldm 39+0 olduk bayram öncesi gelsin istiyorm ya açılma olmadığı için yatışa almadı dokror şimdi de sancı azaldı
beyzasaglam Kubra2012 benim de 37. Haftada nst de 100 e vuran sancı çıktı ama düzenli bisey olmadığı için doktorum önemsemedi 5 gün geçti üstünden sancının değeri değil de sıklığı önemli demekki
RumeysaE93 39+1 🥵 ağırlık, nefes darlığı, sabırsızlık, bir doğsun artık, bir doğmasın aman içerde durması daha iyi 😒 4. Hamileliğimde benim. Malum 3 çocuk arkasına insan 6 gün daha doğmasa kar mı diyor 🤣
Cavuser RumeysaE93 psikolojik olarak insanı çok etkiliyor gecelerim çok kötü geçiyo sancım varsa hissetmiyorsam siye düşünüp düşünüp duruyorum kafayı yemek üzereyim
Kubra2012 Kızlar yeşil sümüksü kenarında kırmızı iğne inceliğinde leke geldi kırmızı ama sancı kasılma yok aksine gitti anlam veremedim ne zman gelecek bu kız ya suyum da gelmedi 39+3 şaştm kaldm aksine hıçkırıyo keyfi yerinde 🤷♀️
Semakaya58 Cavuser bende 39 dayım 2 cm açıklık vardı dün bugün sancılarım daha şiddetlendi bi vuruyor kitleniyorum resmen bıçak gibi saplanıyo 🥺 açılmam artmış mıdır acaba
Tubican Cavuser 39+5 daha gelmedi çok bunaldım sıcak bir yandan bir de hareketleri de iyice ağırlaştı sanki siz de öyle mi
Glsn1 Cavuser bende 38+3 sezaryen günü 26 Temmuz ama gelecek diye korkuyorum normal doğuma hiç cesaretim yok