Asmunikal Merhaba kızlar hamileliğin ilk haftalarında sürekli bulantı ve kusma vardı şükür sonra geçti 37 +5 gördüm yeni kusmalarının başladı normal midir başına gelen oldu mu
Mrc34 Asmunikal ilk aylarda hiç yasamadim fakat son 1 ay beni bitirdi. 38.2 oldum hala her gün çıkarıyorum 🥴
Asmunikal Malesef özel hastabeye gitmiyorum. Kırsal bir kesimde yaşıyorum. Muayna sirasinda bile doğru düzgün iletişimiz yok. Bu yüzden doktora sormam çok zor. Umarım geçer. Karnında büyüdüğü için istifra ettikçe karnım agriyor
[silindi] Kullandığın kan ve vitamin yapıyor olabilir. Ben de son aylarimdayim kusuyorum. Mide yanması ekşimesi bulantı ödem ateş var. İlaçları içmiyorum daha iyim. Bebek de mideye baskı yapıyor az ve sık sık ye.