Mayıs 29 da kalp atışı ve bebek gelişimi olmadığından 8 haftalıkken kürtaj oldum. Operasyon iyi geçti sonraki muayenede doktorum bir regl dönemi bekle yeterli dedi. Çok şükür 25 haziranda da hemen regl oldum ve ovülasyon testi kullanmaya devam ettim. Bu ayın 7 sinde yumurtlama 8inde çatlama gördüm. Ama iş sebeplerinden sadece yumurtlamadan 3 gün öncesini ve yumurtlama gününü değerlendirebildik sadece. Ben kürtajdan sonra da bu durumu çok kabullenemediğimden hemen olsun istiyorum ve çok sabırsızım inşallah bu takıntı hal engel olmaz bana. Kürtaj sonrası gebelik daha kolay yaşanıyor diye duyuyorum hep inşallah isteyen herkese hayırlısı sağlıklısı nasip olur🙏