Seyma46-46 Tugce1910 36+4 bende de aynı şekilde ağrılar oluyor sonrasında geçiyor. Zaman yaklaştı vücut artık doğuma hazırlıyor kendini.
Nundiyebiri Bende o haftalarda yaşadım muhtemelen yoruldunuz ama devam ederse bir doktora gidin tabikide herkesin ki bir değil