anne06__ Kızlar bugün kontrolüm vardı doktor suyun sınırda olduğunu haftaya tekrar görmek istediğini söyledi bu durumu yaşayıp suyu normal seviyeye gelen var mı?
_Mina_ anne06__ merhaba geçen hafta Benimde azalmıştı mide batması yanması olmustu iki gün su icememisti bugün kontrolüm vardı çok şükür iyi dedi doktorum bol su tüketiyorum et suyu içtim sürekli sıvı tüketmeye çalışın 🤗
2melekannesi_ anne06__ havuç suyu içmenin faydalı olduğu söyleniyor. Bende işe yaramamıştı ama deneyin yine de faydasını gören çok olmuş
2minikannesi anne06__ alt sınır mı üst sınır mı acaba bankada geçen cuma suyumun üst sınırda olduğu söylendi karpuz ve kirazda aşırı su varmış dikkatli yemeyi tavsiye ediyorlar geçende Zahide küçük paylaşmıştı ama sizin az ise bol bol karpuz kavun kiraz tüketebilirsiniz
anne06__ _Mina_ suya yüklendim bende ama internette alakası olmadığını yazıyor inşallah işe yarar sulu meyveler tüketmemi istedi arife günü tekrar gitçem inşallah düzelir
_Mina_ anne06__ evet bebeğin idrar yapmasıyla ilgiliymiş galiba ama su içmek her anlamda faydalı bence yararı vardır armutta yiyebilirsiniz çok iyi geldiğini duydum allah yardımcımız olsun sağlıkla geçer inşallah günlerimiz 🤲🤲☺️
anne06__ Senaaa04 kaç olduğunu bilmiyorum benim az değil sınırda dedi doktor sulu meyveler yememi söyledi bakalım bu hafta tekrar gitçem
anne06__ 2minikannesi yüksek olarak değil düşmüş sınırda dedi bol karpuz yiyorum iki gündür inşallah düzelir bir önceki gün çok kusmuştum o yüzden öyle oldu gibi geliyor bana bakalım
2melekannesi_ anne06__ önceki gebeliğimde yaşamıştım düzelmedi malesef sonu iyi bitmedi ama tabi herkes farklı yaşıyor inşallah sizinki düzelir içinizi ferah tutun bol su ve havuç suyu tüketin