Eslemmeryem merhaba doğum yaptınız mı acaba benim bebeğimde de dün bir anda karın çevresi geriliği çıktı araştırırken aynı şeyleri yaşadığımızı farkettim son iki kontrolde karın çevresi hep aynı ve hiç kilo almamış normalde 38 haftalıkken 36ya yakın uyumlu çıkıyor bebeğim doktorum beklemenin bi anlamı yok dedi devlette de aynı şekilde çıktı hatta daha geri ben de sezaryen istedim ama doktorum ısrarla normal doğuma teşvik etti suyu vs şükür iyi olduğu için deneyelim dedi cuma suni ile doğum başlayacak inşallah sizin de öyle çok merak ediyorum nasıl olacak hiç açılmam yok direk suni verilecek