37+5 te bugün doğurdum kızlar şoktayım hala nts diye geldim doktor alttan muayne etti kız sen doğuruyorsun 8 cm açıklık var dedi ben şok oldum hiç acı agrı fln yok çünkü hemen dogumhaneye aldılar ve ben o anki şoktan ağlamaya başladım ne olduğunu anlamadım agrın varmı dıyolar yok diyorum doktorum ebeler şokta suyumu patlattılar hala agrım yok 9 bucuk cm de bi agrı girdi sancılandım doktor cocugun kafası cıkıyo ıkın dedi o anda acısı ve okınmamla kafası çıktı bi derin nefes al vücudunu da cıkaralım dedi ikinci ıkınmamla doğumum bir dikişle gerçekleşti. Ben hala ne olduğunu anlayamadım hala şoku atamadım bu kadar kolaymıymış 50 tane cocuk doğururum bu sekıl de 😁 allah herkese kolaylıklar versin. Acısız ağrısız doğurmayı nasip etsin hiç korktuğun gibi değildi 20 dk da hersey gerçekleşti şükürler olsun ki 🙏 bebeğim yanım da emzirdim uyuyor insallah bu güzel duyguyu sizlerde yaşarsınız ❤️