Kızlar merhaba, bugün e bebekte indirimde olan Kanz Y-Go travel sistem bebek arabasını aldık. Eşimle çok beğendik çok hafif yer kaplamıyor birde bastona da benziyor onu ayriyetten almaya gerek kalmaz diye düşündük fakat kafama takılan tek soru oto koltuğu var ama ana kucağı yok diğer seyahat sistemlerdeki gibi. Bu modeli kullanan bilenler yoruma yazabilir mi memnunlar mı :) hiç bi yerde yorum yok yeni bir model sanırım