Ys35 ben 38+2 3.850 kilo doğurdum benim biraz dikisim çok oldu ama doğumda ben ıkındikca bebek kendini içeri itiyordu o yüzden zor oldu 9 dikisim ama 1 hafta sonra dikişimi hissetmedim bile şuan 41 günlüğüm dümdüz olmaya başlamış dikiş yerlerim iz bile yok gibi, yani yine bana sorsalar normal doğururdum acısı o an orda kalıyor ama sezeryan daha uzun sürüyor dikiş acısı galiba