Zeyneptuba Arkadaşlar hani gebe kalındığında ovülasyon testide koyu olarak iki çizgi çıkıyomuş ya benimde sorum şu gebe kalıpta ovülasyon testi tek çizgi yada ikinci çizgi silik çıkan var mı ? Hiç duymadım böyle bieşy ama merak ediyorum sizede sormak istedim
Zeysezer Zeyneptuba benim silikten git gide koyulaşmıştı gebeliğimi öğrendiğimde yumurtlama pik gibi kopkoyuydu
Zeyneptuba Zeysezer kaçıncı günde koyulaşma yakalandız. Fotosu varsa atabilir misiniz. Yumurtlamadan kaç gün geçmişti
Zeysezer Zeyneptuba fotoğrafı bulamadım ama 11-12-13-14 günler takip ettim. Her gün silikten koyulaştı 14. Gün tamamen kopkoyuydu kaset test yaptım pozitifi gördüm