Adetime 4 gün kala idrar testi yaptım pozitif çıktı ama hafif silikti adetime kadar tekrar yaptım hepsi pozitif çıktı adet günümün geçtiği ilk gün kan verdim değer 22 çıktı doktor 2 gün sonra tekrar kan istedi değerim yüksek çıkarsa tekrar düşer mi ?
daha önce kimyasal gebelik geçirdim 3 ay önce çok korkuyorum 🥺@Gebelikbilgisi