Ylmaz Kızlar 26 haftalık gebeyim ilk bebeğim erkek onun ismi eymen şimdi de prensesim olacak nasipse bazı isimler arasında kaldım. Eşim tek isim olsun istiyor sizce hangisi daha hoş?
ilkgozagrimhavinim Ylmaz bizde eşimle kızımız için yaren ve havin arasında kalmıştık. Havini seçtik😇 ama bir kızım daha olursa yaren koyarım kesinlikle👍🏻
Olyb Ylmaz Belinay, Zümra ve Eslen isimlerinin anlamları yanlış biliniyor canım… Ankette Öykü’ye verdim oyumu. En azından anlamı net bir isim 😊
Ndkgkdkkf Canım belinay ismini bende çok istiyordum ama koyulmamalı gereken isimlerdenmiş peygamber çiçeği olan anlamı gerçek değilmiş aklında bulunsun
Ylmaz ilkgozagrimhavinim bende evlenmeden önce hep oğlum olursa eymen kızım olursa yaren koyucam derdim ama şimdi diğer isimlerde kafamı karıştırıyor özellikle belinay, yaren ve eslem arasında daha çok kaldım
Olyb Ylmaz Belinay korku saçan ay, bölünen ay demek. Zümra zümre, grup demek. Eslem selametli erkek demek.
Olyb Ylmaz Bu yazıları okumanı tavsiye ederim https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/eslem-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1 https://www.halisece.com/sorulara-cevaplar/767-eslem-ismi.html
emiras59 Ylmaz az önce baktım da bende selametli erkek demekmiş yanlış biliyormuşum :( o zaman öykü 💐