Aysegul11- AlyaEkmen_ Ayy evett. Benim kizim var 4bucuj yasnda bunuda kiz istemistim bugun sok oldm😂 Ama esim cok mutlu oldu
AlyaEkmen_ Aysegul11- yaa hayırlısı olsun.🙈💙bizim ilk olduğu için erkek kız farketmez sağlıklı olsun yeter diyorduk😍
AlyaEkmen_ Reyyankus öyle valla kimseye söylemedim forumda yanılan doktorları okudukça beklemeyi tercih ettim 💙🙈
Ebruliiimm Aysegul11- 16. Haftamda kız denildi 18 hafatdma erkek olduğunu öğrendik şuan 26 haftalık olduk erkek olarak kaldı detaylı ultrasona kadar emin olamadım cinsiyetine 🤣
BurcuArslan Aysegul11- 🤣🤣🤣🤣kendimi görüyorum 9. Haftamda kız dedi 2 ayrı doktor ayrıntılı usg hep kız devam ediyordu 6. Aya girdim erkek ve bu 3. Oğlum olacak insallah
oyku27 Bizde 12+0 da erkek ddi doktor 16 net olur ddi şimdi karnım büyüdü sivri halde değişir mi ki annem erkek karnı gibi duruyor ddi ama Bn net gördüm bacak arasını.
Pembe_duslerr Aysegul11- benimde ilk kızdı daha sonra erkek💙 o değilde cinsiyet partisi için pek erken davranmıssınız 🤣
Aysegul11- Pembe_duslerr Aslinda ben degil komsularim oyle yapalm dedi. Vee buyuk birsey degilki bi balon patlattk o kadar Pembe_duslerr