Geçen sene kuzenim yaptı. Hastane devlet hastanesi ücret ödemeden kendi özel odalarında doğum yaptılar. Ancak yeni açılmıştı o zamanlar ve doktorların personelin birbirinden haberi yoktu. Kuzenim ufak tefek bir kız 39 gibiydi sanırım kontrole gidince acil yatışı yapıldı ama ne sancı ne açılma ertesi sabah doktor heyeti öğlen gelip bizimkileri haşladı bir güzel ne burda yatak işgal ediyorsunuz diye.. daha zamanı olan ve gelmeyen bebek neymiş efendim anne ufak yapılı suni sancı verelim olmadı sezaryen.. derken 2 gece hastane nöbeti sonrası bir sürü de azar ve gitmek için imza vermeniz lazım krizi eşliğinde evlerine döndüler. Ertesi hafta her şey olması gerektiği gibi oldu. O zaman hastane yeni olduğu için işler böyleydi belki de. Ben de ilk haftalarımda lekelenme şikayeti ile gece vakti acilden bir giriş yapmıştım. Benden önceki hasta daha beni de bir güzel azarlamışlardı oradaki hemşireler. Alttan muayene olurken aşırı gerilirim doktor da bir güzel azar çekmişti. Devlet hastanesi zor anacım.. belki bize böyle denk geldi ama siz bilirsiniz yine de