_Elifffffff_ benim de 35 te kasılmalarım çıkmıştı nst de, iki doz ciğer geliştirici vurundum, bol bol istirahat ettim, evden dışarı çıkmadım desem yeridir, yürüyüşe felan gidiyordum onları bıraktım bugün 37+5 iz çok şükür 🙏🏻 şimdi de gelsin diye uğraşıyorum 😁 bol bol dinlenin çok uzun süre ayakta kalmayın bekler inşallah